Dzisiejszy świat oferuje pełno udogodnień, w tym zakupy z dostawą. Jest to ergonomiczne, jednak nie jesteśmy w stanie wybrać poszczególnych produktów np. tych świeżych, a co za tym idzie, możemy dostać produkt gorszej jakości. Taka sytuacja nie jest dla nas niczym dziwnym, natomiast użytkownik Twittera podzielił się tym, co żywego znalazł w swoich zakupach.
Żywy szczur został znaleziony w torbie z chlebem pewnego klienta, który zamówił zakupy z dowozem do domu. Mężczyzna postanowił podzielić się filmikiem i zdjęciami na platformie Twitter. Zakupy zostały dostarczone przez aplikacje Blinkit, która jest odpowiednikiem Uber Eats i Delivero.
Mężczyzna mówi, że w torbie z chlebem znalazł żywego szczura, który był widoczny już na pierwszy rzut oka. Jest to nie do pomyślenia, że pracownik sklepu nie zauważył gryzonia wewnątrz worka. Takie niedopatrzenie mogło przynieść tragiczne skutki. Gryzonie są nosicielami wielu chorób i zarazków, a poza tym nikt nie chciałby spożywać chleba, który miał kontakt ze szkodnikiem.
Zaraz po felernym zajściu wystosowano przeprosiny ze strony aplikacji. Rzecznik serwisu powiedział, że sklep, w którym dokonano zakupy, został usunięty z aplikacji.
W Blinkit przestrzegamy najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa i dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient otrzymywał tylko produkty i usługi najwyższej jakości. Rozumiemy, że zaufanie do nas ma ogromne znaczenie i bardzo nam przykro, że ta sytuacja zachwiała tym zaufaniem. Podjęliśmy szybkie działania i usunęliśmy sklep partnerski odpowiedzialny za ten problem z naszej platformy
oświadczenie ze strony firmy

Mimo że zakupy z dostawą to ułatwienie, to nie zawsze możemy mieć wpływ na to co ląduje w naszej torbie. Lepiej przejść się do sklepu i sprawdzić produkty na własne oczy. W innym wypadku może nas czekać niemiła niespodzianka.